Dinah وبلاگ شخصی

شما و کیسه طراح شما

بدون شک در مورد کیسه های شانه بودن مورد علاقه ترین از همه کیف های دستی وجود دارد. رنگ های مختلف برای مناسبت های مختلف بروید. طبق معمول ، پاستل با روزهای معمولی در یک فروشگاه قهوه یا یک بازی بسکتبال بروید. برای مناسبت های رسمی تر ، سیاه پوستان ، براونز و خاکستری همیشه ضربه. هنگامی که شما از فصل صحبت می کنید ، آنهایی که سبکتر رنگی برای روزهای آفتابی عالی هستند در حالی که سایه های تیره تر برای روزهای سرد ، آرام و بارانی خوب هستند.


مهم نیست که چگونه شما می پرستمش ، کیسه های طراح ، این مهم است که می دانیم که همه چیز کار می کند هر زمان که به معنی کیسه های شما می توانید برای زمان های خاصی بپوشند و بسته به آنچه شما در یک روز معمولی انجام دهد وجود دارد. نه این که هیچ حکومت سخت و سریع در این مورد وجود دارد ، اما اگر شما می خواهید بدانید که آخرین روند ، آن را از به اصطلاح مقامات کیف دستی طراح. اتمام مشاهیر آنلاین و پیدا کردن آنچه آنها در حال پوشیدن. این یک راه عالی برای نگه داشتن در گام با آخرین چیز در جهان از لوازم جانبی طراح است.


در حال حاضر ، به نظر می رسد به نفع عمومی به سمت کیسه های بزرگ که آیا شما در حال گذراندن یک روز در ساحل و یا خرید در بازار وجود دارد. فقط مشکل این است که شما احتمالا زمان زیادی را برای موارد کوچک که نیاز دارید صرف کنید. در این مورد ، شما بهتر است با یک کیسه کوچک در داخل آن کیسه بزرگ انجام دهید ، بنابراین شما فورا می دانید که در آن برای آی پاد خود و یا آن hairbrush برسد. بهتر است ، دریافت کنید که کیسه بزرگ با بسیاری از جیب های کوچک است.


اگر شما نوع است که به حرکت در اطراف شهر با لپ تاپ خود و یا تقریبا کل میز اداری خود را ، این چیزی که با کیسه های مسنجر که هنوز هم شما را نگاه سرد و مرسوم ، مد روز به عنوان همیشه وجود دارد. با این حال ، سکته مغزی های مختلف برای افراد مختلف کار می کنند ، بنابراین اگر شما زن حرفه ای همیشه مشغول هستید ، خطوط خوبی از کیف های طراح برای شما وجود دارد. اگر شما نیاز به پروژه است که جلا تصویر کسب و کار بدون نیاز به قربانی حس زنانگی خود را, خوش شانس را برای شما به برخی از گزینه های واقعا خوب خارج وجود دارد.


در حالی که اکثر زنان به دل شکسته بیش از کیسه های شانه, هنوز هم وجود دارد تعداد خوبی از آنها که نفرت از ایده وزن حلق آویز از شانه های خود را. اگر شما به این دسته تعلق دارند ، سپس شما کیسه های کلاچ که در آن شما می توانید بسته در همه چیز شما را برای یک روز از خود را تشکیل می دهند به تلفن همراه شما نیاز دارید و شما به سادگی به لغزش همه چیز را زیر بازوی خود را-کاملا راحت و بسیار مرسوم ، مد روز ، بیش از حد. کیسه های طراحی کلاچ بزرگ به عنوان همیشه. چک کردن تامین کنندگان مد عمده فروشی کیف برای انتخاب واقعا شسته و رفته از از منجق به انواع بوم. البته ، این همه تا شما را انتخاب کنید که یکی از شخصیت شما متناسب است.


شانه ، مسنجر یا کلاچ ، نکته این است که یک لوازم جانبی دوست داشتنی از آن کیسه را. پوشیدن هر چه صحبت می کند از شما بیشتر, اما هر آنچه شما را انتخاب کنید, اجازه ندهید که آن را می پوشند.

+ نوشته شده در دوشنبه 18 آذر 1398ساعت 10:00 توسط Dinah | | تعداد بازدید : 16

چکمه های ران بالا-روند داغ ۲۰۲۰

اگر شما می خواهید برای گرفتن توجه در هنگام بیرون رفتن, مطمئن شوید که شما می پوشند زانو چکمه بالا و یا چکمه های ران بالا. آنها یکی از داغترین مد در حال حاضر برای کفش خانمها. چکمه های زانو بالا و ران بالا در حال حاضر بسیار محبوب هستند چرا که آنها ارائه انواع به نظر می رسد. شما می توانید ادویه تا نگاه خود را هنگامی که شما آنها را پوشیدن با دامن و یا شما می توانید آنها را بیش از یک جفت شلوار جین بپوشند. آنها می توانند حرفه ای یا سرگرم کننده بسته به ساز و برگ.

هنگام خرید چکمه های ران بالا و چکمه های زانو بالا ، چند چیز است که شما باید بدانید قبل از اینکه شما بیرون بروید و خرید یک جفت وجود دارد. اگر بوت مناسب را خریداری نکنید ، نگاه شما را نمی بینید و به احتمال زیاد ، شما اغلب آنها را نمی پوشند. من مطمئن هستم که می دانید چه من صحبت کردن در مورد اگر شما به نگاه در گنجه خود را. این است که احتمالا پر از کفش که شما به سختی در سال گذشته پوشیده است. آنها هم مناسب نیست و یا نگاه چگونه می خواهید آنها را بیش از حد. شما احتمالا آنها را خریداری زیرا آنها در فروش بودند و یا آنها خوب با لباس خاص نگاه کرد. دان ' تی اشتباه را دوباره و زباله خود را سخت پول به دست آورده در چیزی است که شما فقط چند بار می پوشند.

اولین گام در گرفتن بوت کامل اتصالات است ، دانستن اندازه کفش خود را. این است که احتمالا مهم ترین عامل در هنگام خرید یک کفش. کفش که بیش از حد شل و یا خیلی تنگ احتمالا پس از چند می پوشد دور انداخته خواهد شد. انگشتان پا دردناک و یا تاول بر روی پا قطعا نامطلوب. بهترین راه برای دریافت اندازه کفش خود را خواهد بود برای رفتن به فروشگاه کفش و یک همکار فروش اندازه گیری پای خود را. آنها قادر خواهند بود به شما طول و عرض صحیح پای خود را.

بعد شما نیاز به طول صحیح شفت بوت. فاصله از پایین پاشنه خود را به بالای بوت طول شفت است. بدیهی است که ارتفاع شفت بوت خواهد شد برای چکمه های ران بالا در مقابل زانو چکمه های بالا متفاوت است. بهترین راه برای تعیین ارتفاع شفت است که به کسی اندازه گیری فاصله از پایین پاشنه خود را به ارتفاع مورد نظر را با یک نوار اندازه گیری پارچه. این امر می تواند فقط زیر زانو و یا چند اینچ بالای زانو ، بسته به نوع بوت.

در نهایت شما نیاز به دانستن عرض گوساله. به نظر می رسد عاقلانه, شکل بوت در اطراف گوساله مهم است. به سادگی اندازه گیری دور از وسیع ترین قسمت از گوساله خود را با یک نوار اندازه گیری پارچه. این اندازه گیری عرض گوساله است.

چکمه های ران بالا و چکمه های زانو بالا هستند ، در اکثر موارد ، طراحی شده به فرم اتصالات. چکمه های زنانه باید منحنی از پای خود را تعریف. شما قطعا نمی خواهید شکل پای خود را به نظر می رسد مانند شما با پوشیدن لاستیک چکمه های کاری. تقریبا تمام چکمه های خانمها دارای برخی از انواع تب الاستیک در پشت و یا طرف بوت برای کمک به بوت شدن یک فرم مناسب است. چکمه های دیگر ممکن است یک ماده چسبناک برای شفت از بوت استفاده برای کمک به شکل در اطراف پای خود را. همچنین بسیاری از طراح گسترده چکمه های گوساله برای انتخاب وجود دارد, برای کسانی که گوساله گسترده.

حالا وقت آن است برای بخش سرگرم کننده... خرید چکمه! شما در حال حاضر هر سه اندازه گیری مورد نیاز برای پیدا کردن جفت مناسب اتصالات ران چکمه های بالا. یک ترفند برای اطمینان از اینکه شما خرید آنچه شما واقعا می خواهید این است که آنلاین بروید و پیدا کردن بوت که شما می خواهید. سپس به فروشگاه یا فروشگاه کفش بروید و سعی کنید در بوت. در حال حاضر شما قادر به راه رفتن در اطراف و بررسی احساس از بوت. شما همچنین قادر خواهید بود تا ببینید که آیا آنها به نظر شما خوب است. در حال حاضر بازگشت آنلاین و پیدا کردن بهترین قیمت برای آن بوت خانمها خاص. شما همچنین می تواند فقط به خانه ماندن و سفارش چکمه های آنلاین و حتی به فروشگاه بروید. این گزینه خوب است زیرا شما در حال حاضر سه اندازه گیری مورد نیاز برای چکمه های زنان کامل اتصالات.

به منظور دریافت بهترین معاملات در چکمه های زانو بالا و چکمه های ران بالا ، شما باید آنلاین بروید. بسیاری از سایت های که ارائه تخفیف و معاملات دیگر مانند حمل و نقل رایگان وجود دارد. صدها فروشگاه آنلاین کفش را انتخاب کنید برای پیدا کردن بهترین قیمت وجود دارد.
+ نوشته شده در سه شنبه 28 آبان 1398ساعت 13:03 توسط Dinah | | تعداد بازدید : 475

درک اهمیت داشتن لباس کوکتل

داشتن یک لباس کوکتل یک ضرورت مطلق در یک کمد لباس پر از پوشاک زنان برای هر زن شیک است. با این حال ، لباس کوکتل ظریف اغلب ارزان نیست و بسته به شیوه زندگی شما ، ممکن است برای بیش از یک استفاده نداشته باشید. به همین دلیل, بسیاری از زنان باید در یک لباس کوکتل همه کاره است که می تواند در موارد مختلف مورد استفاده قرار سرمایه گذاری.

هنگامی که آن را به محبوب ترین لباس کوکتل می آید, لباس کوچک سیاه و سفید, یا LBD آن را به عنوان در جهان مد شناخته شده, حاکم عالی. لباس سیاه و سفید کمی در اطراف برای بسیاری از دهه بوده است ، اما آن را به آدری هسوزد لباس در ۱۹۵۴ فیلم سابرینا و به خصوص در او ۱۹۶۱ فیلم صبحانه در Tiffanys است که کمک به ایمن سازی نقش LBD به عنوان یک جزء اصلی از هر زن کمد لباس زنانه.

LBD پس زمینه مناسب برای زنان برای نمایش سبک های مختلف از جواهرات و لوازم جانبی است. با استفاده از اندازه های مناسب ، سبک ها و رنگ های جواهرات می تواند یک لباس کوکتل سیاه و سفید را از یک لباس مهمانی سنگین به یک عدد sassy مناسب برای هر باشگاه رقص تبدیل کند. شما همچنین می توانید یک چلپ چلوپ رنگ با قرار دادن ، روسری یا کت ، که همه لباس مناسب در آب و هوای گرم و سرد را اضافه کنید.

علاوه بر این, رنگ تیره کمک می کند تا پنهان کردن هر لکه و بسته به نوع پارچه, می تواند کمک به پنهان کردن چین و چروک و چین, هم. این باعث می شود لباس سیاه و سفید کمی ایده آل برای پوشیدن طولانی مدت و کامل برای بسته برای سفر. به علاوه ، رنگ تیره لاغری است که می تواند یک تقویت کننده اعتماد به نفس واقعی باشد و نه تنها لباس سیاه و سفید کمی برای بسیاری از سبک های مختلف کار کند ، بلکه همچنین برای بسیاری از اشکال مختلف ، به این معنی است که بدون توجه به اندازه ، طعم یا شخصیت شما ، یک LBD وجود دارد که ŧ برای شما.

اگر شما ترجیح می دهند که لباس کوکتل با رنگ, حفظ به رنگ های اساسی است که با هر چیزی مطابقت. قهوه ای, کرم, سفید, بنفش, آبی, سبز و قرمز همه کار واقعا خوب, در حالی که نارنجی, زرد و پاستل می تواند مشکل باشد به جفت با لوازم جانبی و زنگ های فلزی به طور کامل بستگی به سبک و دقیق رنگ.

متناوبا ، الگوها می توانند با لباس و رنگ های مناسب کار کنند ، اما به خاطر داشته باشید که شلوغ و دقیق تر الگوی ، لباس کمتر همه کاره است. بنابراین ، اگر شما واقعا می خواهم یک لباس الگو ، سعی کنید به استفاده از آنهایی که از رنگ های اساسی یا خنثی ایجاد شده ، به عنوان اگر شما استفاده از رنگ پر جنب و جوش و یا الگوی ، آن را به احتمال زیاد است که شما این فرصت را به پوشیدن لباس بیش از تعداد انگشت شماری از بار ندارد.

همانطور که برای خطوط کراوات ، برخی از آنهایی که محبوب تر عبارتند از یار ، سینه ، scooped ، توقیف ، turtleneck و دكلهای مهاری. برای سرگرم کننده ، نگاه تلطیف ، سعی کنید عدالت ، غوطه وری ، یک مسلح ، شال و یا به شدت کمرنگ ، همه از آن می تواند یک لباس ساده را تبدیل به چیزی کمی بیشتر خروجی. مشترک ، گزینه های آستین چند منظوره کوتاه ، طولانی و یا نصب شده است و باید شما را با اغراق ، ruffled ، draping و یا یک آستین مسلح ، شما محدود خواهد شد به شدت خود را در بخش تطبیق پذیری.

این مهم است که به یاد داشته باشید که باید به شما سرمایه گذاری در یک لباس کوکتل همه کاره, ضروری است که شما باید یک جفت تطبیق از کفش های همه کاره, هم. به عنوان بزرگ به دنبال لباس کوکتل ممکن است ، کفش اشتباه به طور کامل می تواند لباس را در راه منفی را تغییر دهید و لباس همه کاره خود را پوشیدنی نیست.
+ نوشته شده در شنبه 13 مهر 1398ساعت 17:48 توسط Dinah | | تعداد بازدید : 137

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]